زیبایی سینه با عمل پروتز سینه امکان پذیر است؟

پروتز سینه یکی از شایع ترین  جراحی‌های زیبایی در بانوان است به طوری که مشاهده می‌شود هر ساله دهها هزار زن متقاضی عمل پروتز سینه هستند. بسیاری از ن تصور می کنند که سینه های بسیار کوچکی دارند و اندازه یا شکلش نامتناسب یا غیر جذاب است. بعضی از ن سینه هایی دارند که کاملا رشد نکرده یا بعد از حاملگی ، پیری و یا به دنبال تغییر وزن به میزان قابل توجهی اندازه و شکل قبلیش را تغییر کرده و از فرم مناسب خارج شده است.این جراحی و زیبا سازی باعث بازگشت اعتماد به نفس در این خانوم ها خواهد شد. خانمی که می خواهد عمل پروتز سینه را انجام دهد، حق انتخاب در نوع عمل جراحی را دارد. به طور مثال: نوع وجنس، اندازه پروتز، و برش لازم جهت جاگذاری پروتز سینه را میتواند تعیین کند. برای هر انتخاب فواید و مضراتی وجود دارد، به هر حال اطلاعات مورد نیاز به مراجعه کننده داده میشود و بدین وسیله، اوست که با مشاوره تصمیم می گیرد، که کدام روش را برگزیند.

 

عمل جراحی شامل چه کارهایی می شود؟

 

اصل مهم در عمل جراحی پروتز سینه ایجاد یک پاکت در پشت عضله سینه  ویا در پشت بافت سینه است که پروتز سینه در آن جای خواهد گرفت؛ اگرچه جزئیات زیادی در رابطه با این عمل جراحی وجود دارد که در جلسات مشاوره آگاه سازی میشود.

 

 بیشتر بدانید: توده‌های خوش خیم سینه و درمان آن‌ها

 بیشتر بدانید: 10 راه برای پیشگیری از سرطان سینه

 بیشتر بدانید: علائم سرطان سینه در ن

 

 

 

دکتر علی حجت | دکتر متخصص در جراحی


دکتر علی حجت سینه ,جراحی ,پروتز ,بدانید , بیشتر ,اندازه , بیشتر بدانید ,سرطان سینه ,پذیر است؟ ,زیبایی سینه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نظافت منزل تهران وبلاگ شخصی بچه های آفتاب پارس ادب بهترین سایت هر چی که بخوای واگویه هایِ یک ذِهن مُتِشَنّج نسیم سیتی ❤بهشت من چادرمه❤ پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب (ره)